Velg en høyere yrkesfaglig utdanning!

Fagskolen Oslo tilbyr høyere yrkesrette utdanning utviklet i samarbeid med nærings- og ­arbeids­liv. Utdanningen bygger videre på ulike fagbrev og har en varighet fra ett til to år. Utdanningene tilbys som heltids- eller deltidsstudier, på campus eller som nettstudier med ­samlinger. Fagskoleutdanningen gir studiepoeng og er en fullverdig høyere utdanning som ­utdanner mennesker Norge trenger!
BIM-student

Med ca. 200.000 arbeidsledige i Norge (pr. februar 2021) er det ikke likegyldig hvilken yrkesvei du velger. Alle prognoser peker på at Norge vil trenge stadig flere mennesker med yrkesfaglig utdanning i årene som kommer. Og valgmulighetene er flere enn du tror: Det er faktisk 170 ulike yrker å velge mellom.

Faksimile av Dagblad-artikkel
I en artikkel i Dagbladet den torsdag 11. mars 2021 ble BIM-tekniker i Veidekke, Synne Marie Valler, trukket frem av NHO-sjef Ole Erik Almlid som et godt eksempel på den arbeidskraften næringslivet nå etterspør.

Les artikkelen i Dagbladet!

Under finner du mer informasjon om noen av våre studieretninger. Fagskoleutdanning er et godt og trykt valg – husk søknadsfristen 15. april.

Tekniske fag:

Ledelsesfag: