Tilbud til studenter om korona-testing

Studenter kan bestille testing for COVID-19 hos SIO Helse. Testen er gratis. Ansatte ved utdanningsinstitusjonene kan også benytte tilbudet, men studentene er hovedmålgruppen nå.

SiO Helses teststasjon er et supplement til Oslo kommunes testtilbud. Ved manglende ledig time, kan studentene også bestille koronatesting via kommunens koronatelefon.

Se mer info om testing HER.

Hvor ringer jeg for avtale

For å avtale tidspunkt for testing, må studentene ringe SiO Helse på telefon 22 85 33 00 mandag til fredag kl. mellom 08.15 og 11.00 og mellom kl. 12.30 og 14.30. De får da beskjed om oppmøtested og oppmøtetidspunkt. Testingen er gratis.

Hvor kan jeg testes

SiO Helses teststasjon er lokalisert på Fredrikkeplassen på Blindern. Testingen foregår i en egen brakke ute og ikke i våre egne lokaler. NB: Fremmøte kun etter forhåndsavtale.

Mer info om smittevern og korona HER.