Tidligere BIM-student vant buildingSMARTs studentpris 2019

Anders Isachsen, en av fjorårets BIM-studenter vant årets studentpris pris for sin eksamen på Fagskolen Oslo Akerhus i konkurranse med andre fagskoleeksamener, master- og bacheloroppgaver fra hele landet.
Anders Isachsen sammen med Eilif Hjelseth og Anstein Skinnarland

BuildingSMART Norge deler hvert år ut en studentpris til den beste oppgaven fra fagskoler, høyskoler og universiteter i Norge med fokus på åpen BIM, og hvordan BIM kan brukes til å løse utfordringer i byggenæringen.

Anders leverte til eksamen i fjor en oppgave som hadde problemstillingen "Hvordan kan IFC-formatet effektivisere informasjonsflyt og samhandling", og det er denne som buildingSMART valgte ut som årets beste studentoppgave.

Fagskolen Oslo Akershus gratulerer Anders med utmerkelsen ønsker han fortsatt lykke til i arbeidet som BIM spesialist i C3 BIM AS.