Hvem blir «Årets student»?

Hvert år deles det ut to priser for «Årets student» på Fagskolen. Det er en pris for "Kategori Miljøskaper" og en for "Kategori Faglig". Prisen ble etablert for å fremheve yrkesfag og studenter som utmerker seg.
Fotograf: Tom A. Kolstad
Fotograf: Tom Kolstad

Stolt sponsor av prisen er GK som er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner. De leverer tekniske installasjoner og rådgivning som bidrar til betydelige energi- og miljøgevinster i kombinasjon med optimal komfort for byggets brukere - i hele byggets livssyklus.

Prisen er på kr 3000,-. Tidligere vinneres diplomer er utstilt på Fagskolen. Å motta denne prisen henger høyt hos våre studenter og ansatte. Å få med seg en slik pris i tillegg til vitnemål fra høyere yrkesfaglig utdanning gjør seg pent på CV. Publisering av vinnere foregår på vitnemålsfesten på Fagskolen den 20.juni og overrekkes av GK.

Fagskolen er kjent for sine attraktive studenter. Nominasjonslister til prisene er derfor lang. Noen er nominert flere ganger (navnet står oppført flere ganger):

Nominerte studenter til prisen Årets Miljøskaper

• Dag Christer Rathke – 2KEM

Juryen består av:

Faglærere Arne Sætherø, Ruth Kvisterø Moe og rektor Kirsti Andresen

Vi gleder oss og venter i spenning!