Her er årets studiekataloger fra Fagskolen Oslo

Fagskolen Oslo utvikler studietilbud innen ledelsesfag, tekniske fag og helse- og oppvekstfag i nært samarbeid med bransjeorganisasjoner og større virksomheter, både private og offentlige. Alle studietilbudene ved Fagskolen Oslo er godkjent av NOKUT.
Årets studiekataloger er klare!

De strenge kravene som stilles til bl.a. undervisningsmetodikk, lærerkvalifikasjoner og fysiske forhold gir både studentene og markedet en garanti for studienes høye kvalitet. Fagskolen tilbyr korte, yrkesrettede studier som bygger på fag-/svennebrev, eller autorisasjon. Våre fagskolestudier tar fra ett til to år på heltid, og du får kompetanse som kan brukes direkte i arbeidslivet. I dag tilbyr vi studier på heltid, deltid og nettbasert.

Studiekatalogene, som også finnes i trykt versjon (bestill katalog her), kan du lese og laste ned ved å klikke på en av linkene til høyre/under.