Elkraftavdelingen på befaring på Construction City

Fagskolen vokser og trenger nye lokaler. Vi får nye lokaler i Construction City som bygges på Ulven i Oslo. Lokalene skal stå ferdig i 2025 og vil samle virksomheter innen bygg-, anlegg- og eiendomssektoren. Elkraft var nysgjerrige på hvor langt bygget var kommet og dro på befaring.

Elkraft på befaring på Construction City
Gruppebilde fra befaringen der står vi i lab-lokalene lokalene med administrasjonens lokaler i bakgrunnen.

Construction City skal etter planen huse om lag 4500 arbeidsplasser, og blir et kompetansesenter innen utvikling av byggenæringen og er en viktig del av byrådets satsing på innovasjonsdistriktet Hovinbyen Sirkulære Oslo (HSO).

Foto: Fagskolen Oslo.

Arealet for arbeidsrom til lærere i fløy F i Construction City med omviser Torbjørn Sele i hvit hjelm.

Bilde fra fløy F for undervisningsrom.

Vi fikk også en tur innom energisentralen. Svært interessant for elkraft.