Skolen er stengt og det videreføres til 27. april.

Vi minner om: Vask hendene. Unngå å hoste på andre. Enkle grep for å hindre smitte. Det anbefales å ha tørkepapir og håndhygienemulighet tilgjengelig til bruk når du hoster og nyser.
Plakat korona

Koronatiltak:

• Vask hendene! Nys i albuen og hold 2 meters avstand til andre personer.
  • For utendørs ansamlinger: kun fem personer kan samles i grupper utendørs.
  • Alle barnehager og skoler holder stengt. Foreldre med samfunnskritiske funksjoner og sårbare barn gis et tilbud om tilsyn.
  • Alle Oslo kommunes bibliotek, kulturskole, idrettsanlegg, svømmehaller, markastuer, idrettsanlegg, fotballbaner og museer er stengt.
  • Alle ansatte i Oslo kommune pålegges hjemmekontor med mindre de innehar en samfunnskritisk funksjon slik som personell innen helse, brann, vann, avløp, renovasjon og strøm, i tillegg til andre nøkkelfunksjoner sentralt i kommunen.

Mer info her:

Informasjonstelefon koronavirus

Har du spørsmål om det nye koronaviruset? Hvis du ikke finner svar på fhi.no, ring: 815 55 015 Hvis du tror du kan være smittet, ring fastlegen. Dersom du ikke får tak i fastlegen, ring legevakt: 116 117